Minus på karmakontot

Det känns som om någon har trasslat till det på mitt karmakonto ordentligt.

Var på röntgen av knät och det visar att det är rätt illa med knät. Brosket är nästan helt borta på insidan. Inte konstigt att det gör ont när jag springer, inte konstigt att det värker. Det går ju att byta ut en del av knät också, men det brukar inte hålla för löpning eller karate sedan. Känns så där lagom roligt. Jag kan också fortsätta utan att göra något, men då kommer det att göra än mer ont och jag vet inte om jag klarar det. Nu går det fortfarande att stå ut, lite värktabletter ibland och jag är nästan smärtfri. Det känns rent av för djävligt.

Någon får fixa mitt karmakonto nu. Jag bör ligga på plus.

3 Responses to Minus på karmakontot

  1. kyrkis skriver:

    Karma utgår ifrån att livet är rättvist. Det är det inte.
    Låter som att du har ont både i kropp och själ. Vad kan lindra?

Kommentera

