Älskansvärd igen?

Vaknade före sex i morse, blev lite irriterad först men insåg sedan att jag faktiskt fick en hel lång dag och började dagen med en löptur. Jag kan ju faktiskt springa fortfarande, knät är inte slut. Det gör bara ont.

Resten av dagen har flutit på med en hel del trevligheter. Jag får nya impulser och känner hur jag förändras i varandet. Vaknar till, hittar glädjen och lusten igen. Mina Människor omkring mig visar mig vänlighet och omtänksamhet och jag känner mig priviligerad och tacksam av att ha sådana Människor omkring mig.

Det kan ju hända att jag en vacker dag känner mig älskansvärd igen.

Kommentera

