Tillit, igen

Senaste dagarna har jag gjort saker som ligger miltals utanför min comfort-zone! Jag känner mig modig. Men i modet ligger ju rädslan, det finns inget mod utan rädsla.

Att göra saker utanför sin bekvämlighetszon är som att hoppa över ett stup och inte vara säker på att man når andra sidan. Och når man inte så kommer det att bli smärtsamt, men kommer man över på andra sidan kommer kanske nya världar att visa sig. Jag tänker klara mig till andra sidan. Även om jag faller några gånger under försöken. Nog är jag rädd allt, men jag jobbar på det.

Jag jobbar med tilliten. Igen.

Kommentera

