Hade varit gott

Sprang till mig ett ryggskott i morse. Känns så där lagom roligt, matar in painkillers hela tiden nu. Det går bra så länge jag är stilla i en position, men så fort jag ska ändra position känns det lite värre. Så där att små aj och oj kommer ur min mun och rörelserna går i slow motion. Känns lite jobbigt. Men det är säkert över i morgon. Provade med en långsam promenad nu på kvällen och det gick över förväntan.

Det hade varit gott med någon som tyckte lite synd om mig och höll om mig nu.

Kommentera

