Reservsträngar

Natten blev hackig, vaknade efter en dryg timmes sömn och var vaken länge för att sedan vakna strax efter fem. Hjärnan är i spinn igen, jag kan inte släppa tankarna, jag kan inte somna ifrån alla möjligheter (och faror!) som min hjärna producerar. Ibland önskar jag att det inte fanns några möjligheter att välja mellan, bara ett enda val. Det skulle vara  så mycket enklare då. Inte behöva fundera på om jag vågar spänna bågen … bara göra det och lyssna till den sträng som kanske brister.

Det kanske är bäst att bara gilla läget och skaffa mig ett gäng reservsträngar.

One Response to Reservsträngar

  1. madonnan skriver:

    Jag hoppas du sover bättre och får en fin helg❤️

Kommentera

