Men jag vill ju inte

Känner mig obeslutsam och vimsig igen. Ingen behaglig tillvaro alls, jag gillar inte mig själv när jag är så velig och mesig. Jag vill inte vara så himla opportunistisk mot mig själv. Vänder mig hit och dit, lite blåsigt och jag snurrar runt runt. Visst är jag väl i förändring, men någon måtta får det nog vara – jag får ju inte tappa styrfarten och låta andra bestämma, då blir det snabbt fotspår i ansiktet igen.

Jag behöver ta tag i mitt Liv, även om det kräver några obehagliga beslut. Jag kommer över obehaget så småningom.

Men jag vill ju inte.

Kommentera

