Gillar mitt nya Liv

Lämnat gårdagens intighet och olust, det känns riktigt bra idag, livsglädjen spritter i kroppen igen och jag börjar få ordning på tankarna. Har ju nästan haft kognitiva störningar ett tag, hjärnan har inte riktigt kunna tänka logiskt i alla situationer, men nu tycks lugnet komma.

Jag provar nya saker, tänker i nya banor. Försöker att se mönster och bryta mönstren som inte är bra för mig. Jag flyttar mina gränser och det känns spännande.

Jag gillar mitt nya Liv.

Kommentera

