Ta itu med resten av mitt Liv?

Känner mig oerhört nöjd med dagen – har lyckats skriva färdigt två (!) hemuppgifter som jag har på kursen jag går. Har hållit på hela helgen med att läsa artiklar och böcker men liksom inte kommit någonvart med skrivandet, det har stört mig. Och plötsligt idag föll allting på plats, det var bara att skriva ner allt. Känns härligt att ha fått tillbaka tankeförmågan igen!

Nu kanske jag kan ta itu med resten av mitt liv också.

2 Responses to Ta itu med resten av mitt Liv?

  1. kyrkis skriver:

    Gör det medans ångan är uppe! Nej, jag skämtar. Ta lite i taget så att energin inte dräneras totalt.

Kommentera

