Älskansvärd

Livet kändes lite tungt här på eftermiddagen och kvällsstarten, trodde att mörkret hade lagt sig över mig igen, men motade det med en halv burk Ben&Jerry’s Fairly Nuts och en halvtimmes promenad – i den ordningen.

Jag känner att jag lätt hamnar i negativa tankar fortfarande, hittar inte riktigt till det mer trygga jag, det jaget som jag vet klarar allt. Rätt som det är så känner jag mig osäker och villrådig igen, det tar sin tid att hitta tillbaka till den kvinnan jag vet att jag är.

Men jag vet att jag är älskansvärd.

Kommentera

