I balans snart

Har gråtit en hel del senaste dagarna. Jag har svårt att hantera gråten, ledsenheten – speciellt när jag inte riktigt vet varför jag känner sådan uppgivenhet, jag brukar inte vara ledsen.

Ilskan är det lättare med, ilskan känner jag igen och kan hantera och när det blir som värst då sticker jag ut och promenerar eller springer, det lugnar.

Idag har jag bara varit ilsken, inte ledsen alls. Det känns faktiskt rätt bra. Känns som om jag är i balans snart.

Åtminstone tänker jag så. Då kanske det blir så också. Affirmationer, ni vet.

Kommentera

