Blir inte lätt att somna

En fredagkväll med en massa skrivande. Bara för mig själv, för att klara mina tankar. Jag måste säga att jag har varit produktiv och en del saker har faktisk blivit lite klarare. Helt klart värt ett par timmars förstrött tangentbordsknackande som sedan mynnade ut i flera insikter och mer strukturerat skrivande. Tyvärr gällde det inte studierna som jag borde ha tagit itu med i kväll.

Men jag hinner studera sen. Rapporten som ska vara inne i november är klar, nu är det bara fördjupningsuppgiften och en halv rapport kvar – de ska vara inne i december. Det kommer jag att hinna med.

Nu ska jag fundera på allt jag har kommit fram till under kvällens skrivande. Kommer inte att bli lätt att somna.

Kommentera

