Känner mig pånyttfödd

Påskdagskväll och hittills har denna långhelg varit riktigt social och bra. Jag har haft sociala kontakter, fysisk aktivtet, god mat och tid att tänka.

Åkte iväg till Lillebror på skärtorsdagen och vi umgicks sådär som vi brukar – vid var sin dator och sen en tur till ett av hans ex för att snacka skit. Åt godis i massor efter att ha käkat på Re:bel.

Långfredagen började med en tänkt kort löptur, men eftersom mitt lokalsinne blev kvar hemma så blev det en lite längre tur. Jag hann också med en fika hos Människa. Med Människa menar jag en person som jag kan tala med, utbyta tankar med och alltid får något att fundera över efteråt. Sådant berikar.

Påskafton blev lite stressigt med besök hos Lillsyrran och sedan till Mamma. Mamma kom fortfarande ihåg oss, men kunde inte riktigt placera oss. Hon tyckte dock att det var trevligt att få besöka Ica med flickorna och få sig några chokladbitar.

Denna påskdag började med lite tillsammansfika på förmiddagen, utbyte av tankar är alltid kul! Därefter njöt jag av lite bilder på påskens konstutställningar i stan, bildsinnet har fått sig lite näring också. Det blev ju en långpromenad till utställningarna så jag kroppen har fått sitt på köpet.

Känner mig lite pånyttfödd, faktiskt.

One Response to Känner mig pånyttfödd

  1. […] lång månad har det varit, bara några dagar efter påskens pånyttfödelse halkade jag och trillade ner i det mörka hålet igen. Jag hängde i bara fingertopparna, jag fick […]

Kommentera

