Tillförsikt inför sommaren

En lång månad har det varit, bara några dagar efter påskens pånyttfödelse halkade jag och trillade ner i det mörka hålet igen. Jag hängde i bara fingertopparna, jag fick ta till alla mina krafter för att kravla mig upp igen.

Vänner – både cyberrymdsvänner och AFK-vänner har funnits där och orkat med mitt ältande och hjälpt mig att bena ut det ena efter det andra och inte låtit mig sitta med offerkoftan på.

Oron inför knäoperationen finns fortfarande kvar, men inte så tärande som tidigare – det blir vad det blir. Just nu kan jag springa ett par gånger i veckan och det räcker, karaten är det sämre med – men jag tänker komma tillbaka till karaten, på något sätt ska det gå.

Ser med tillförsikt fram emot sommaren, den kanske inte blir riktigt som jag skulle önska mig, men den kommer inte att bli bra ändå.

Kommentera

